CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, October 31, 2009

Jenjalan disuasana raya

Raya ketiga.. jeng jeng jeng... hari yang penuh ceria.. hehehe..kami sekeluarga jenjalan p ronda Penang. saja dah lama tak jalan2. Selalunya kami lepak rumah jer raya2 ni. saja tahun ni ubah angin sikit. Yang bestnya untuk acara meronggeng ni suma kena bagi sumbangan setakat mana yang mampu. dah dapat collection, selebihnya yang tak cukup ditanggung beres oleh abang aku... Bukanla berkira sangat kan.. tapi yela.. atleast yang kurang berkemampuan tu bolehla save badget sikit, pihak penganjur nak sponsored suma pun... letih beb.. family aku ramai.. tapi yang pastinya kami sebulat suara setuju untuk sama2 give and take.. ok.. lets go for the story..


Ni mas pagi2 nak kuar rumah tu.. posing dulu..


Abang yang ketiga, hubby, abang yang pertama dan anak buah- Adam. Tahun ni tak cukup korum. abang aku yang no. 2 tahun ni turn beraya di Sarawak.








Candid yang saja buat2 pose candid


Tengah tunggu Mak kunci pintu, cek apa yang patut. confirm balik 2,3 pagi nih..



Aik dah atas ferry.. Seronok budak2 ni leh naik ferry. tengok ikmal dok kat depan sekali tu.. aku yang ngilu tengok dia kat situ..





Aku dan Kak Bib


Aku dan Hani


My Lovely Mum

Geng2 bujang yang selalu bikin kacau


Kenapa Irfan ngantuk ker..



Susahnya nak ambik gambar dengan anak bujang mama sorang ni.. asyik nak tengok laut


Dua anak dan dua menantu Mak




Kami makan kat Nasi Padang. Aku tak pernah tau pun kedai ni. Abang aku yang sulung yang bawak. katanya dia selalu makan sini dulu atau bila2 pergi penang.. makan dia murah, ok, sedap. tapi yang tak tahannya tu.. tengok berapa banyak kepala yang dok ada..


Ni kat masjid terapung kat perkampungan Tsunami.


No comments: