CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, June 8, 2009

Sabtu yang lalu, aku dan anak2 ikut hubby ke Sungai Petani, ada game. JKR lawan Kuala Muda/Sik. Punyala panas petang tu. Aku punyala letih melayan dua orang hero aku ni. Ikut2kan malas aku nak ikut, tapi dari kat umah takde buat pape, ikut ja la.. boleh gak anak2 aku execise. Exercise sungguh anak2 aku ni..


Baru sampai, warm up dulu.. makan & minum dulu..



Ni dah start dah.. tengok Irfan sampai bukak baju. panas. sian pulak aku tengok. nak ganti baju, parking jauh sangat. Tau tak Irfan buat apa tu. Dia tengok budak tu pakai jam BEN10 (sama juga peel cam abang). Dia tekan2 jam budak tu. Bila tak bagi, dia jerit2 sama kuat dengan penyokong yang dok asyik tengok bola. Nasibla budak tu baik. dia biar jer Irfan main jam dia, bila Irfan pegi tempat lain baru dia bukak dan simpan. Tapi Irfan memang sama cam Ikmal. Friendly. sama pun yang dia jumpa, cepat boleh jadi kawan dia.



Finally, baju pun dah terkeluar. tak maintain cute dah..

No comments: