CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, June 24, 2009

Entry ni dah lama, tapi mcam besa, aku ni bila sebok, aku stop jap jengah blog aku ni.. bila agak2 ada masa, aku jengah la.. hubby baru beli laptop ni masa ni. agaknya nak bodek kami anak beranak kot sebab dia nak ke sarawak. takpela.. at least ada jugak benda yang boleh kami buat bila boring2 tu. So, Ini aktiviti kami anak beranak masa hubby masih kat sarawak. Tapi dah berebut pulak. aku nak surf internet, Ikmal nak main game, Irfan nak mengacau jer kerjanya.. ada pun susah, takdak pun susah.. tapi at least, senang juga untuk aku update blog aku, dan bawak balik kerja aku kat umah.




Bila dorang jemu, dorang mulala buat semak. Aku start hubby pergi sarawak, aku demam teruk. masa dorang tengah beroperasi memunggah ni, aku tengah tak larat, lantakla.. aku tak peduli dah.. buatla apa korang suka..

Tengok muka Irfan, bila orang marah dia buat semak, dia buat muka cam tu.

Ni pun kerja Irfan, macam tula bila orang dah sihat.. roti di koyak, bukan nak makan pun, nak main ja.. Bila dia sakit, kita susah hati, bila dia sihat, banyak tol aktiviti dia nak cover balik.. pening aku..

Tapi yang jadi masalah besar aku sekarang ialah...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

INI...!! ARGHHH TIDAK..!!. Masa dia tengah sikit, Irfan Masuk wad, aku dah takde masa nak lipat, aku kat wad, bila Irfan kuar wad, aku pulak demam.. ni baru baik sikit.. baju umah aku pulak, mak ai.. ngalahkan orang anak 10. Pakai, salin, buang, so, mana tak banyak.. walaubagaimanapun aku akan menyelesaikan mslah besar aku ni, minggu ni jugak.. WAJIB.. ada sapa2 nak tolong??

1 comment:

Unknown said...

anak hang, rumah hang, cite2 hang sama la dengan aku, pening kdg2 dgn kerenah anak2, hang baru 2, aku dah 3...2x fening...kek ben10 aku beli RM26 je..murah tp sedap tau..