CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 7, 2012

NORA ELENA LAGI..

Bersiaran di petang Rabu yang hening.. hehe.. emm pagi tadi ulangan NORA ELENA keudara lagi.. bagi suri rumahtangga yang meminati cerita tu mesti tak melepaskan peluang. aku pun kalau tak kerja.. pasti tak lengah lagi.. tapi apakan daya.. hehe.. walaupun dah berkali2 tengok, dah boleh hafal skrip2nya tapi aku still rasa cam bengkerk ja bila tak dapat tengok.. rindu kat SETH DAN NORA.. yang paling pasti kat SETH la.. hai, bila la nak ada cuti umum hari kerja ni, boleh la aku ambik peluang..

selamat menonton bagi yang menonton NE semula.. kem salam kat SETH.. mode* angau kembali..


No comments: