CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, May 30, 2010

Kenduri @ GURUN

Cuti datang lagi.. sekarang musim kenduri, tak terkecuali, aku pun ada jemputan. umah kakak hubby kat Gurun, Kedah. Twin hubby lepak umah aku. so, malam tu kami kuaq makan kat giant...
tengah makan, nampak pulak ada orang buat aerobik kat bawah ni.. mcm2 stail ada.. tapi lagu best2.., layannnn

sempat lagi hubby bawak ifan p kat boling sebelah tu.. huhu

selepas kenyang makan kat giant, kami blik umah ja tengok tv. layan cita hantu kat tv9.. Iman dah mula lali tu..

dan akhirnya... iman terlelap jugak..

*********************************

Esoknya kami p dua family jer sebab SIL aku pergi dari umah MIL. kami tak boleh konvoi sebab hubby kena kerja, so, kami bertolak dari umah aku pun dah petang. Makanan kat umah kenduri, sedap semuanya. tapi time kami sampai semuanya dah hampir2 habis, tapi belum habis la..hehehe.. papepun semua menu, rojak, laksa, kurma daging, ayam goreng, gulai ikan masin, sambal, suma sedap lah.. aku tak snap la pulak pic menu2 tu, maklumla kami pegi dengan 'perut kosong', sampai2 jer, terus belasah, sampai tak angkat kepala dan tak menyempat2 nak snap pic.. hehehe.. tak senonohhh... bila dah kenyang barula boleh posing...



inilah pengantinnya.. SELAMAT PENGANTIN BARU FAISAL & IZZAH.. SMG BERBAHAGIA KEAKHIR HAYAT YER..


lepas makan, cam biasa lepak lu dalam umah.. dan.. pose la, pa lagi.. Nampak sebaya Iman dah ifan, padahalnya Irfan tua 1 tahun..

makan telur lak, geram aku, bukan nak makan sangat, main jer..

Iman suka wat muka gerammmm.. cute..

MEN IN 'BELANG'.. actually kami tak plan pun nak pakai kemeja belang suma.. tengok2 bila masing2 iron baju, tengok sama lak.. sehati sejiwa la tu..hehe

Iman suka wat muka geram dia.. hehe.. anak2 aku sampai bawah2 mata peluh..huh..

camtu la ikmal, suka wat muka cam tu..


Aku dan Wanti. tengok muka aku, hehehe, geram kat Ikmal buat perangai tehegeh2 nak snap pic.. muka wanti lak? nampak ngantuk tak.. hikhik.. tak lah.... bukan pa? smlm kami bergebang sampai kot 6.15 pagi.. gila.. yang herannya tak ngantuk tu, mcm2 cita yang keluar.. hehehe.. sekali sekala jumpak camtu lak jadinya.. by the way, dah pun berakhir cuti 3 hari.. esok dah kerja.. huh.... wanti pun dah balik KL rini... papepun aku enjoy sepanjang cuti 3 hari ni...

*** psstt.. wanti, len kali mai lagi na... kita tak tidoq terus pulak kot... haahahahaha... pasni kita tinggai anak2, kita p ronda dua ja.. ritu tak puas pun ronda, takpa, aku leh wak keta dah.. wakakakaakakakaka..*****


3 comments:

ImanRifqi08 said...

wokey..lps ni gebang smp pg lg..hehehe...

mamaarifakeemaisy said...

waa g makan kenduri together2 ke..best tu..siap ada pesanan penaja lg kt bwh tu, dh pndai drive, makin pnjg lgkh ye..hehe..

RiEda96 said...

mamalieyna: hehehe