CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, September 4, 2009

kEnnY RoGerS vs KPJ PeNanG

Semalam aku sefamily berbuka kat Kenny Rogers JUSCO Bandar Perda. Tujuan asalnya nak tengok kakak aku operation kat KPJ PENANG, tapi oleh krn kami dah lambat sampai, so, kami ke sini dulu. asalnya berpakat nak join dengan anak buah aku, tapi sebab kami sampai lambat so, terpaksa duduk lain2 meja. jauh2 pulak tu.. takpela len kali plan bukak posa lain kat mana2 pulak..
Comotnya Irfan makan nash donut..

Ikmal dan chicken soupnya..
Balik dari bukak posa aku singgah tengok kakak aku operation kat sini. Dia ada cyst kat dalam perut. Nasib baik tak tahap bahaya lagi. tapi cyst tu dah besar jugakla.. dah 11cm. dia tak penah sakit sblm ni, sbb tu tak penah pg check up. last minit tiba2 bila cek benda tu dah membesar. terkejut kingkong jugakla.. so, Doc kata tak boleh biarkan lagi takut jadi cancer. so, Rabu yang lalu operation dijalankan. alhamdulillah semuanya selamat. Tapi yang tak bestnya kita x boleh tunggu patient. boleh, tapi kalau patient tu pompuan, pompuan kena tunggu. kalau lelaki, lelaki kena tunggu. leceh kan.. so, kakak aku hsbnd tak boleh tunggu la.. sian kakak aku, dahla dia ni penakut sikit, ye la.. pa salahnya hsbnd tunggu kan, hbih tu apa guna bayar ribu2 kan? (nasib baik office sponsor suma), emmm kena masukkan dalam peti cadangan ni..

Posa ke tak ni yang baju biru tu.. mok mok nyer... arghhh tidakkkk

Kakak Ipar kakak aku sefamily

Irfan ni tak tau dok diam. tak peduli kat hospital ker apa.. Ikmal pun sama.. hai chik dorang yang sakit lagi sakit la camni..

Dalam lif nak balik.. enterprem jap.. orang mok mok takyah join.. isk isk

Dan... JENG JENG JENG...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

inilah rupa cyst tu.. ntahla dalam dia macam mana.. tapi kata Doc, yang ni mcm kandungan lemak2 cam tu.. papepun semoga kakak kesayangan aku ni cepat sembuh..


5 comments:

ImanRifqi08 said...

komen jer...ya la byq mahai2 x leh tunggu plak...KPJ kat KL leh ja sapa2 tunggu..cuma service ja lmbt cikit...apa2 pun semoga kak hang sihat..

♥ mamaQASrina ♥ said...

besaq no benda alah tuh!! semoga di'ah sehat cepat!!

hajarus said...

hajar doakan semoga kaka k.rieda cepat sembuh yer....

RiEda96 said...

tq semua..

shukri said...

semoga Diah cepat sembuh, insya allah. Doa dari kami kat Shah Alam.