CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, May 19, 2009

NANA bawak pusing PENANG..!!

Ahad 17/5/2009 yang lalu, hubby bawak aku ronda2 PENANG. wah..!! nana bawak cek pusing satu penang ha..!! dah lama aku tak p Penang walaupun aku dok dekat ja.. sekali2 p syok gak. aku bawak anak2 p TOY MUSEUM. dah lama teringin nak p. tapi ada saja halangan. kali ni bagi jadi gak la. Ikmal paling excited. aku pong..!


Inilah TOY MUSEUM. Kami tak pernah p. kami hentam ja cari jalan, jumpa. Ikut jalan ke Batu Feringgi, sebelah kanan, dekat dengan hotel THE COVE. Tiket Masuk RM10 DEWASA. KANAK2 RM6. Kanak2 dua tahun ke bawah tak kena bayaran. Museum ni sesuai untuk anak2 yang dalam lingkungan umur 3 tahun ke atas. Jom kita tengok apa yang ada...!!


Pintu masuk ke TOY MUSEUM

ALIEN RESURRACTION

Budak2 ni pun visitor. Besala anak aku, friendly, kejap je dah jadi kawan dia. parents budak2 ni pun ok.

Yang girl tu cute sangat. NANA nama dia..


CHUCKY..!! Citer ni serammmm


Sampai kena dukung ni.. ya la.. tak nampak.. nak tengok puas2. tengok jangan tak tengok


Selain dari kanak2, peminat kartun juga disarankan mengunjungi museum ni. Tak semua gambar aku upload dalam blog ni. kalau sapa yang masih berminat nak tengok suma gambar kat TOY MUSEUM ni, boleh tengok friendster aku http://www. friendster.com/khairieda

3 comments:

♥Cik Puan♥ said...

hai akak...azie pernah dgr toy muzeum nie...tengok macam best jer,,nanti balik penang klu ada masa bleh la pergi yer...

syoknya irfan tue...dah pandai kan dia...Bila2 akak jaln kl kita p aquaria..best la klu irfan & ikmal p...mesti teruja tgk ikan besaq macam nonie & erin..mai cni koling2 azie k

Unknown said...

TOY Musieum penang tu mmg best bg peminat kartun, aku dah p 2x, ingat lagi lepas pantang kat Danish aku p, dia pya nangis la...entahlah xdak pasai terus nangis tanpa henti...oppsss..

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.