CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, March 2, 2009

Mari berpoya2!!

Balik dari kenduri, aku ke rumah Abang aku kat Cheras. sebelum tu, aku dan abang2 bertiga berserta kakak2 ipar dan anak2 buah ronda2 dulu di SACC MALL dan MID VALLEY MEGAMALL. Kami lepak dulu sementara menunggu hujan teduh.. dengan berbaju2 kebangsaan tu meronda shoping complex. tak boleh belahhhh...






Ni kat VINCCI, Irfan tengah syok tengok diri sendiri kat cermin


Seronok dorang dengaq mesin tu dok kata "insert coin, insert coin, insert coin"



Yang si abang pegang la tangan adik tu, heret serata kedai, Aku tak larat nak kejaq dah. Yang adik tu pun, ikutla abang dia bawak p mana pun. Dah ronda2 ni takdak apa yang aku shoping sangat untuk anak2. Ada la sikit2 janji tak la sampai tak beli langsung untuk kenangan

Ni kasut Ikmal. Maknjang dia beli. Safe duit Mama. Masih Maknjang..!!

Yang ni Kasut Irfan. Aku beli saiz besar. Kasut lama dia pakai sat ja tengok2 dah tak muat. Maklumla tak selalu jalan


Kemeja TENDERLY ni besar sikit, tapi aku beli gak sebab offer tinggal RM16.90 ja. Baju Disney tu pun offer tinggal RM10.00 jer.


Irfan punya

Lepak kat Uncle K cafe.

apa yang rancak sangat disembang tu. mesti isu politik ni


Kembar Hubby dan wife jalan2 kat umah abang aku


Anis dan Iman

MUHAMMAD IMAN RIFQI

2 comments:

♥Cik Puan♥ said...

wah...jalan2 yer..syoknyer

♥ Mrs. C ♥ said...

jalan2 sambil shopping.. huuu.. best best.. i like..