CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 16, 2009

NURIN QASRINA datang melawat ofis

Rina datangggg... Actually aku dah story tentang Rina dalam entry sebelum ni. sekarang mamanya dah habis pantang dan bawak dia datang ofis. Rina sebenarnya anak kedua member aku. Anak dia yang first NURIN ALAINA dah kembali ke rahmatullah pada 14/10/2008 yang lalu. kami sebagai kawan2 yang melihat beliau 'membesar' didepan mata turut sama2 bersedih di atas kehilangan beliau. apatah lagi pemergiannya di saat2 sebulan sahaja lagi dia bakal menjadi seorang kakak. Bila Rina datang ke ofis baru2 ini, yang paling membanggakan aku bila melihat Rina pakai Seluar jeans kakaknya. Hilang rindu aku pada kakaknya yang kami panggil dengan nama manja GURL2. NURIN ALAINA... semoga rohmu dicucuri rahmat.. buat NURIN QASRINA.. welcome to the world..





Rina dan Mama




Aku dan Rina


No comments: