CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 11, 2008

25 Oktober 2008



Hari yang dinanti pun tiba, hari kenduri dah pun menjelma. Ini rombongan daripada Ngah Jah & Co. dari Sungai Semambu, Bukit Mertajam, Adik Mak aku. Geng2 ni kalau mai, gamat umah kami.. hehehe. bila lagi nak riuh rendah dengan sepupu sepipit ye dak!!




Geng2 Mentara yang bertungkus lumus membantu

Ha! yang ni jurumekap pengantin yang aku bawakan khas daripada SABRI & CO. Tima kasihla kawan2, sanggup susah payah datang tolong menyempurnakan majlis. Kak Mid dan Syafiq tengok apa tu..!!

Yang ni pun Colleague aku gak merangkap best friend aku termasuk yang dua orang lagi tu. Posing jangan x posing Kak Nana!!



Pagi Kenduri, Kumpulan Marhaban Mak aku.


Pinggan mangkuk yang bersepah. Suma dah letih, relaks jap. Nanti baru mulakan operasi

No comments: