CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 13, 2012

TERSENTUH HATI INI..

Tersentuh hati aku bila tengok berita malam semalam. Dirang akhirnya pergi jua dalam keadaan menyayat hati. lebih menyedihkan bila ibunya 'menyesal tak sudah'. memangla benda dah berlaku, tapi sebab musababnya harus kita ambil iktibar. apatah lagi penyebabnya oleh kerana ibu Dirang terlalu asyik berfacebook sampai tak pedulikan Dirang yang sedang kelaparan hingga disuruh ke kedai sendirian membeli mee segera.

Dari segi positifnya, anak ini adalah bunga2 syurga, penyelamat buat ibunya, tapi didunia ini, perit kehilangan anak, hanya ibu Dirang yang tahu apa rasanya.. berat mata memandang berat lagi bahu memikul.. semoga roh kanak2 malang ini ditempatkan dikalangan hamba2 pilihan Allah.. Al-Fatihah..



Friday, March 9, 2012

salam jumaat..

Salam jumaat yang indah.. sat saja masa berlalu.. dh jumaat. 2 hari lagi aku akan menginjak ke usia 35.. phew.. cepatnya masa berlalu.. rasa tak puas lagi jadi budak2. kikikiki.. smg jumaat yang berkah ini memberi 1000 rahmat buat semua blogger di sana..



Wednesday, March 7, 2012

NORA ELENA LAGI..

Bersiaran di petang Rabu yang hening.. hehe.. emm pagi tadi ulangan NORA ELENA keudara lagi.. bagi suri rumahtangga yang meminati cerita tu mesti tak melepaskan peluang. aku pun kalau tak kerja.. pasti tak lengah lagi.. tapi apakan daya.. hehe.. walaupun dah berkali2 tengok, dah boleh hafal skrip2nya tapi aku still rasa cam bengkerk ja bila tak dapat tengok.. rindu kat SETH DAN NORA.. yang paling pasti kat SETH la.. hai, bila la nak ada cuti umum hari kerja ni, boleh la aku ambik peluang..

selamat menonton bagi yang menonton NE semula.. kem salam kat SETH.. mode* angau kembali..