CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 23, 2010

SELAMAT HARI JADI BA.. KERINDUAN YANG TAK PERNAH PADAM..



Hari ni 23hb Disember 2010, hari ulangtahun Arwah Ba.. kalau dia masih ada, tahun ini dia akan menyambutnya untuk kali yang ke 87 tahun.. Tiada lagi panggilan telefon dari aku mcm selalu.. walaupun 3 tahun dah berlalu, tapi setiap kali tiba harijadi Ba, aku sering rindu untuk membuat panggilan telefon mengucapkan "selamat hari jadi Ba yang ke...." dan dia pastinya dia akan berkata, hadiah apa hang nak bagi kat aku..? kalaula dia masih ada.. semoga Arwah Ba ditempatkan bersama2 orang2 yang soleh.. ALFATIHAH.. hari ni genap juga pemergian arwah Tok aku yang ke 11 tahun.. semoga roh kedua2nya dicucuri rahmat.. sesungguhnya aku terlalu rindukan kehadiran Arwah Ba.. semoga roh Arwah Ba tenang di sana.. AMIN...

KERINDUAN INI TAK PERNAH PADAM.. MALAH KADANG2 MERUNTUN JIWAKU..





Thursday, December 9, 2010

HAPPY 3RD BIRTHDAY SAYANG...

Huh!, berupdate jugak blogku ini hanya kerana hari ini.. 09 DISEMBER 2010.. hari yang penting untuk mama sebab hari ni, hari ulangtahun hero mama yang kecik ni, yang nakal, yang keletah, dan yang menjadi penawar dan racun pada mama dan kita sekeluarga.. hehehe... Waaaaaa.. anak mama dah besar.. HAPPY 3RD birthday MUHAMMAD IRFAN DANISH.. semoga anak mama tumbuh menjadi anak yang soleh, anak yang berguna pada agama bangsa dan negara, juga semoga anak mama dan abah ni menjadi anak yang berjaya di dunia dan diakhirat.. mama sayang irfan.. cepat betol masa berlalu.. anak mama dah 3 tahun.. anak mama sekarang dah pandai cakap sikit, maksud mama dah agak lancar, walaupun progressnya lambat sikit dari abang ikmal, tapi mama tak kisah, irfan cepat berjalan, abang ikmal cepat bercakap, whatever.. yang penting anak mama sihat ok....


IRFAN di hari ke 2, hari pertama mama tak bermaya lagi nak snap picture IRFAN, msa tu pun tengah mabuk2 lagi dengan ubat bius.. huhu

Hari ke 3, Kita dah boleh discharge, dah siap2 nak balik rumah tok ABAH..

Hari ke 4- Suka la abang.. dah ada kawan..

Hari ke 10

Hari ke 16

IRFAN 1 month

2 Month

3 Month

4 Month

5 Month

6 Month

7 Month

8 Month

9 Month

10 Month

11 Month

IRFAN 1 Year. Masa ni Irfan dah laju berjalan, Irfan start jalan umur 10 bulan.. masa ni mama dah tak ada peluang nak tengok SPA Q. petang2 balik kerja Ifan mesti ajak main, jalan2 kat luar.. huhu..

1 Tahun 1/2

IRFAN 2 YEAR

2 Tahun 3 bulan

2 Tahun 1/2


dannnn.. ini pic the latest pagi tadi pada usia IRFAN 3 TAHUN...

'CUK' IRFAN ni pun berusia 3 tahun jugak..... hehehehe...

MELIHAT PROGRESS IRFAN sejak dari kecil, membuatkan mama terharu dan bersyukur dengan anugerah tuhan ini.. sekali lagi mama sentiasa mendoakan yang terbaik buat anak mama ini..

HAPPY 3RD BIRTHDAY SAYANG...
MAMA, ABAH, DAN ABANG IKMAL SAYANG IRFAN... MMUAH2...!!